Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS AMBASADA EGIPTO ARABŲ RESPUBLIKOJE, JORDANIJOS HAŠIMITŲ KARALYSTEI, LIBANO RESPUBLIKAI, KUVEITO VALSTYBEI, JUNGTINIAMS ARABŲ EMYRATAMS, SAUDO ARABIJOS KARALYSTEI, KATARO VALSTYBEI IR ARABŲ LYGAI

Adresas: 23 Muhammad Mazhar Str., 5th floor, Zamalek, Cairo, ARAB REPUBLIC OF EGYPT

plačiau »

Tel. +20 2 2736 6461
Faksas +20 2 2736 5130
El. paštas

Skelbiama atranka į raštvedžio pareigybę Lietuvos Respublikos ambasadoje Egipte

Sukurta 2017.04.12 / Atnaujinta 2017.04.12 11:42

Lietuvos Respublikos ambasada Egipto Arabų Respublikoje (toliau – Ambasada) skelbia atranką į raštvedžio (-ės) pareigybę. Su atrinktu kandidatu bus sudaroma terminuota darbo sutartis nuo 2017 m. birželio 20 d. ir mokamas nustatyto dydžio mėnesinis darbo užmokestis (nustatomas pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. lapkričio 5 d. nutarimą Nr. 1235 „Dėl Lietuvos Respublikos diplomatinės tarnybos veiklos”).

Pagrindinės funkcijos:

Raštvedyba:

  • Siunčiamų raštų lietuvių kalba ir Ambasados vidaus dokumentų rengimas.
  • Siunčiamų ir gaunamų dokumentų registravimas dokumentų ir procesų valdymo sistemoje “Avilys” (@vilys).
  • Dokumentų archyvo tvarkymas ir apskaita.

Ambasados finansinės ir ūkinės veiklos administravimas:

  • Finansinių ir ūkinių operacijų, inventoriaus, medžiagų ir lėšų apskaita kompiuterinėje finansų valdymo programoje “Fivasa”.
  • Finansinių mėnesio ir metinių ataskaitų rengimas ir teikimas ministerijai, Ambasadai skirtų valstybės biudžeto asignavimų Išlaidų sąmatos projekto rengimas ir vykdymo kontrolė; atskaitingų asmenų išlaidų apskaita ir kontrolė, einamųjų Ambasados sąskaitų apmokėjimas, atlyginimų ir kompensacijų išmokėjimas, kuro sunaudojimo apskaita, Ambasados darbuotojų tarnybinio judriojo (mobilaus) ryšio paslaugų išlaidų kontrolė.
  • Ambasadai priklausančio ilgalaikio, trumpalaikio turto ir medžiagų apskaita ir kontrolė, ministerijos kasmėnesinis informavimas apie įsigytą/neįsigytą turtą, turto ir piniginių lėšų inventorizacijos organizavimas, pasiūlymų teikimas dėl susidėvėjusio ar netinkamo naudoti turto nurašymo ir naujo turto įsigijimo.
  • Viešųjų pirkimų organizavimas ir su tuo susijusių dokumentų rengimas, viešųjų pirkimų metinės ataskaitos rengimas.
  • Materialinių vertybių tiekimo organizavimas, saugojimas ir išdavimas.
  • Kasos operacijos, einamoji išlaidų kontrolė.
  • Darbo laiko apskaita.
  • Ryšių su bankais Lietuvoje ir Egipte palaikymas.
  • Ambasados projektų sutarčių, sąmatų ir ataskaitų rengimas.
  • Paslaugų ir prekių pirkimo sutarčių rengimas.

Kita administracinė veikla:

  • Ambasados interneto svetainės ir socialinių tinklų administravimas.
  • Ambasados renginių organizavimas.
  • Informacijos konsuliniais klausimais teikimas (kompetencijos ribose).
  • Esant būtinybei, ambasados sekretorės pavadavimas (kompetencijos ribose).
  • Kitų Ambasados vadovo pavedimų vykdymas.

Reikalavimai:

  • Turėti Lietuvos Respublikos pilietybę ir įsidarbinus mokėti su darbo santykiais susijusius pajamų, socialinio draudimo ir kitus mokesčius Lietuvos valstybei.
  • Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą.
  • Gerai mokėti lietuvių ir anglų kalbas.
  • Gerai mokėti dirbti MS Office programomis.
  • Būti kruopščiu, atsakingu, komunikabiliu.
  • Sugebėti savarankiškai organizuoti savo darbą, valdyti informacijos srautus, pasirinkti darbo metodus.
  • Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės programomis ir nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais ministerijos bei diplomatinių atstovybių ir konsulinių įstaigų veiklą.
  • Išmanyti raštvedybos taisykles, dokumentų archyvavimo pagrindus, gebėti rengti raštus lietuvių kalba.
  • Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
  • Pageidautina, kad kandidatas turėtų patirties administravimo, dokumentų valdymo ir finansų srityse. Mokėtų dirbti su finansų valdymo programa “Fivasa” bei dokumentų ir procesų valdymo sistema “Avilys” (@vilys), turėtų arabų kalbos pradmenis.

Kandidatai turi pateikti:

  • Gyvenimo aprašymą lietuvių kalba.
  • Išsilavinimą ir kalbos žinias patvirtinančias dokumentų kopijas.
  • Rekomendacijas iš ankstesnių darboviečių.

Dokumentų pateikimo terminas – iki 2017 m. balandžio 20 d. 16:00 val. (Egipto laiku). Dokumentai priimami el. pašto adresu [email protected]. Ambasada iki 2017 m. balandžio 23 d. susisieks tik su tais kandidatais, kurie bus kviečiami darbo pokalbiui į ambasadą. 

Naujienlaiškio prenumerata